BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 8, 2009

LAKARAN LOGO CTDC

kepada pengunjung-pengunjung blog ini...
kami mengucapkan ribuan terima kasih...
dan disini kami ingin menunjukkan beberapa lakaran..
yang menyebabka terbentuknya logo kumpulan kami iaitu CTDCbT12...
logo ini tercipta hasil daripada nukilan para cendikiawan di dalam kumpulan ini...
iaitu AZry/OmaN/AziZi/AzrEEn serta FaIz...
logo ini menggambarkan kesatuan kami yang utuh..
dan semangat kami yang jitu serta sanggup menghadapi cabaran...
walaupun bermacam dugaan mahupun rintangan yang melanda kumpulan ini tetap utuh sebagai satu kumpulan....bak kata pepatah air dicincang tidak akan putus..





aa

Saturday, June 6, 2009

Crazy Frog Blik ViLLaGe..

Hurm....pnah dengaq cita CRazy Frog???
haha kami lar suara latarnya...
tapi hat tu owg putihnya...
hat nie kampong mari..
tp versi kelantan..
ingin enjoy...
mai la layan video nie...(pastu komen k)
nak upload pown bleyh....
video

Asalamualaikum...
nie salah satu video kami ketika memancing di kedah...
agak memuaskan jugak lar...mcam2 reaksi dah tingkah laku yang dapt anda tonton...ingin tahu????
tengok lar sendiri...
<<>>
video

<<>>


ha??? nie AZizi...kalu nak sedap lagi panggil lar Angah..dia nie adik kepada Azri sedara pada Oman n Bang Cik dan anak menakan pada Cik Man...huhuhuu..bab bergaya,pereka fesyen,cipta lagu...erm suma lar bab seni nie...dia lar paling pakar...umor dia sama lar ngan Oman uh..cuma beza bulan n mak bapak ja...erm nie x taw la dia ngah berak ka posing ka tapi bab2 sukan leyh lar tanya dia nie...huhuhuu...Amir Oman Hafiz...erm..nama dibagi...erm...ada rambut ada gigi..erm..pew lagi eyh... x taw lar camna nak wat pantoNNN... hehehe..senang crita dia ni anak jati Kedah....dia pown ahli kumpulan nie jugak... rasanya masih single...Umo??erm x la muda sangat..dah 17 tahun hidup...dengar cita-cita nak jadi PIlot...tapi x taw lar pilot kapal terbang or lori.. tapi..cucu2 Tok Din nie suma pandai2...insyaallah ley lar jadi piot flight..hehehe..bley bwak tok n wan g haji....
erm..dia nie bab2 study leyh lar tnya dia...kalu bab2 nak public speaking,berpidato,promote barang paggil ja dia nie kompom laku..hahaha

Ahmad Azreen Safuan...atau"Bang Cik"...beliau merupakan ahli termuda..yang kini berusia 16 tahun...beliau nakal...tp baek budi bahasanya...masih single..dan kini menetap di Kedah....
kalau nak kemahiran2 yang lebeyh dia nie bleyh tolong..bnyak pengalaman dalam wat2 keja nie...kalu sesat atau ada luka...bleyh lar tya dia nie..bab2 prubatan tradisional n pantang larang memang bidang dia lar...
ha??? nie Penasihat kami...kami lebeyh senang memanggilnya Cik Man.. atas keprihatinan dan tunjuk ajar beliau kepada kami...menyebabkan kumpulan ini bergiat aktif,... tambahan lagi apabila musim cuti sekolah tiba...beliau merupakan Taiko lar kalu bab2 mancing nie... tanya ja apa pown dengan mudah mulut dan lidah berliau menjawap segala pertanyaan...

Friday, June 5, 2009

::.::CUCU TOK DIN CLUB::..::>

CTDC atau Cucu Tok Din Club telah diinovasikan oleh cucu Haji Saidin yang semakin pintar sekarang ini...Ada sesetengah pendapat bahawa cucu-cucu beliau ini bakal menjadi manusia yang berjaya kelak. Malaysia yang dicintai ini bakal digemparkan dengan kemunculan lima orang wira yang datangnya dari Kedah,Perak dan Johor.

Dato' Haji Saidin Bin Othman dan Datin Che Siah selaku pasangan Penaung CTDC dan diterajui oleh Tuan Penasihat kami yang berkaliber dan berwawasan iaitu Cik Man (nama sebenar dirahsiakan) dan Cik Fina.Dibawah payung pimpinan ini terserlah sudah ahli CTDC yang lima itu. Matlamat CTDC ialah membentuk satu kelompok pasukan yang sentiasa proaktif dan peka terhadap isu-isu semasa dan keadan sekeliling.

Dengan modus operandi yang telah dirancang sejak sekian lama,akhirnya CTDC berjaya menunjukkan perubahan positif kearah pembentukan Kampung Batu 12 yang tidak ketinggalan zaman.Untuk pengetahuan pembaca sekalian,Kampung Batu 12,Terap ini terletak di daerah Kulim dan merupakan kampung intelek ditengah-tengah kampung yang lain.Berbalik kepada modus operandi yang diketengahkan sebagai kaedah yang agak sistematik dalam membentuk jati diri dalam kalangan warga CTDC.

Aktiviti utama CTDC ialah memancing (ikan bukan awek) di kawasan yang diingini dan berkemampuan.Gambar-gambar memancing akan di'upload'kan kemudian atas sebab yang tak dapat dielakkan.Adalah menjadi satu kepakaran bagi CTDC dalam memancing kerana hasilnya yang dapat mengukir senyuman dibibir mak kami dan Tok...CTDC juga mahir dalam menyiang ikan-ikan yang dipancing tadi...Lebih mahir ialah untuk memakan ikan tersebut.

Kini,ahli CTDC yang lima ini sedang berusaha untuk mencapai cita-cita masing-masing...